Sinta

Indonesia
Select Country
Select country
Search Country by Name

Author Profile

photo
SRI MULYANI ENDANG SUSILOWATI
SINTA ID : 5996296
Subjects/Areas:
id ID
4.33
Overall Score
244
Overall Score V2
0
Books
0.46
3 Years Score
46.5
3 Years Score V2
3
IPR
9752
Rank in National
21427
3 Years National Rank
77
Rank in Affiliation
219
3 Years Affiliation Rank

Documents per Year

Citations per Year

Documents per Year

Research Output

Articles
Conference
Other
Total
0
2
0
2

Quartile

Q1
Q2
Q3
Q4
Undefined
0
0
2
0
0

Accreditation

 
S1
S2
S3
S4
S5
S6
Uncategorized
 
0
0
0
0
0
0
55

Score

Documents
Citations
H-Index
i10-Index
G-Index
2
4
1
0
0

55
414
8
6
14

0
-
-
-
-
Top 5 Papers by Citations Citation
Pengembangan pembelajaran ipa terpadu Dengan menggunakan model pembelajaran problem base melalui lesson study
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia 1 (1) | vol: | issue : | 2012
79
Pembelajaran Kimia Berbasis Multiple Representasi Ditinjau Dari Kemampuan Awal Terhadap Prestasi Belajar Laju Reaksi Siswa SMA Negeri I Karanganyar Tahun Pelajaran 2011/2012
Jurnal Pendidikan Kimia (JPK) 2 (2) | vol: | issue : | 2013
46
Jelajah Alam Sekitar (JAS) pendekatan pembelajaran biologi
Semarang: Jurusan Biologi FMIPA UNNES | vol: | issue : | 2008
36
Peningkatan profesionalisme guru IPA melalui lesson study dalam pengembangan model pembelajaran PBI
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia 1 (1) | vol: | issue : | 2012
35
Pengembangan Perangkat Pembelajaran Ipa Terpadu Bervisi Sets Berbasis Edutainment pada Tema Pencernaan
Journal of Innovative Science Education 1 (2) | vol: | issue : | 2012
34
Best viewed in resolution 1024x768 and higher
SINTA was originally initiated by:

UNISSULA

Universitas Islam Sultan Agung

UAD

Universitas Ahmad Dahlan

UNSRI

Universitas Sriwijaya
The Team:

Imam Much Ibnu Subroto

Universitas Islam Sultan Agung

Tole Sutikno

Universitas Ahmad Dahlan

Deris Stiawan

Universitas Sriwijaya

Ahmad Heryanto

Universitas Sriwijaya

Sam F Chaerul

Universitas Islam Sultan Agung

Herman Yuliansyah

Universitas Ahmad Dahlan